Доставка і оплата
Умови співпраці
Оформлення замовлення для оптових покупців Замовити товар на нашому сайті можна двома способами:
1. Замовити товар on-line, перейшовши по ссилці на оптовий сайт, та покроково заповнивши відповідні форми реєстрації. Після цьго для Вас будуть доступні оптові ціни та наявність товару на складі на даний час.
2. Зателефонувати за контактними телефонами нашому менеджеру. Зідзвонившись з нами за вказаними телефонами, Ви можете уточнити детальний опис, наявність на складі, умови оплати, способи і час доставки товару, а також отримати допомогу в підборі товару. Замовлення формується від 1 до 2 робочих днів (за умови наявності вибраного товару на складі).
Оплата
Передоплату за замовлений товар Ви можете здійснити тільки після підтвердження у менеджера наявності товару та загальної суми.
Це важливо! Переконливе прохання після оплати товару повідомити в телефонному режимі нашому менеджеру про оплату. Вам необхідно повідомити ваші контактні дані (місто, П.І.Б.), точну суму і час оплати. Це полегшить нашу роботу і дозволить Вам вчасно отримати замовлення.
Доставка
Доставка замовленого товару здійснюється відправкою наступними транспортними компаніями: Нова пошта, Delivery або самовивозом зі складу. Мінімальне замовлення 1000 грн.(розпродаж — 500,00грн.). Доставка проводиться за рахунок отримувача.
1. Терміни доставки.
Як правило, ми відвантажуємо товар протягом 1-2 дні з моменту надходження грошей за Ваше замовлення на наш рахунок. Середній строк доставки транспортними компаніями 2 – 3 дні, в залежності від відстані.
2. Вартість доставки.
Вартість доставки розраховується індивідуально на кожне замовлення і залежить від:
- кількості замовленого товару
- ваги замовленого товару
- віддаленості нашого складу від адреси доставки
Нижче представлені сайти транспортних компаній, де ви можете переглянути інформацію про умови доставки, розрахунок вартості, перелік представництв та відстежити пересування вантажу по номеру декларації: novaposhta.ua ,delivery-auto.com
Заміна бракованого товару
Важливо!!! При виявлені пошкодженого товару або скритого виробничого дефекту, ОБОВ’ЯЗКОВО повідомити нас по це по телефону або електронною поштою на протязі 10 (десяти ) днів, з моменту отримання товару. В такому разі ми замінюємо пошкоджений виріб або Ви нам його повертаєте. Повернення приймається тільки у фабричних коробках, без сторонніх записів, наклейок та цінників.
Якщо ви не повідомили нас про бракований товар, він прийматися не буде!